Sistemske integracije

Pružamo informacijsku tehnologiju, telekomunikacije, umrežavanje i sigurnosne sustave, integracijske usluge, održavanje i podršku kroz izravnu suradnju s globalnim tehnološkim partnerima kao što su Cisco, Bosch, EMC, Microsoft i Checkpoint. Naši su kupci vodeći telekom operatori, državne institucije, hoteli, financijske institucije, komercijalni i globalni kupci.

KONČAR - Digital - rješenja
Rješenja

U skladu s potrebama i zahtjevima korisnika, od samih početaka nudimo cjelovita ICT rješenja svojim korisnicima koristeći najnovija tehnološka rješenja i metodologije, kroz direktnu suradnju s desetak vodećih svjetskih tehnoloških lidera u području računalne i telekomunikacijske tehnologije.

Za naše korisnike uvijek tražimo i osmišljavamo optimalna rješenja koja će zadovoljiti ne samo postojeće, već i biti otvorena prema budućim, dugoročnim potrebama korisnika.

Dugogodišnje iskustvo stekli smo implementiranjem rješenja za velike tvrtke te za srednja i manja poduzeća.

Provedenim anketama kod korisnika pokazalo se da se kod našeg pristupa poslovanju, osim stručnosti, najviše cijeni naša fleksibilnost i pouzdanost.

 

Usluge
  • INTEGRACIJA – integriranje višestrukih rješenja koja donose jedinstveno i operativno rješenje za provođenje osnovne i/ili dodatnih poslovnih aktivnosti po modelu „ključ u ruke“
  • KOLABORACIJA – osposobljavanje telco sustava kroz čitav niz rješenja globalno priznatih proizvođača
  • MREŽNA RJEŠENJA – dizajniranje, implementacija i savjetovanje
  • HARDWARE – isporuka, implementacija i održavanje te rad s operativnim sustavima, razvojnim alatima i aplikativnim rješenjima
  • SLA – kojim garantiramo vrhunske performanse implementiranih ili održavanih sustava
  • KONZALTING – za strateške i dugoročne ICT potrebe

 

Podrška

Pružamo uslugu podrške svim našim klijentima širom Hrvatske u opsegu od 24 sata.

Posebnu pažnju posvećujemo podršci, kako servisnoj tako i savjetodavnoj, tijekom eksploatacije izvedenog rješenja s ciljem da korisnici optimalno koriste postojeće rješenje i da ga dodatno, s pojavom novih tehnologija, poboljšavaju i optimiziraju.

Naš tim za podršku i NOC (Network Operation Center) klijentima osigurava maksimalnu garanciju kvalitete kako bi bili sigurni da infrastruktura radi u skladu s ugovorenim uvjetima. Podrška se pruža udaljenim pristupom kao i on-site, a proaktivni nadzor se vrši s naše centralne lokacije.

Razina podrške (SLA) skalira se sukladno potrebama klijenta, a uključuje različite razine podrške poput standardne, komunikaciju preko service deska ili telefonom te hitne intervencije i odlazak na lokaciju korisnika, ili u unajmljeni podatkovni centar.

Partneri

Kontakt:

Prodaja
Podrška