KONČAR - Motori i električni sustavi
Zagreb

Komercijalist nabave (m/ž)

KONČAR - MES d.o.o. dio je Grupe KONČAR s dugogodišnjom tradicijom proizvodnje, razvoja i prodaje elektromotora i industrijskih ventilatora. 

Vlastitom proizvodnjom, unaprjeđenjem tehnologija, razvojem proizvoda te ulaganjem u stručna znanja i kompetencije naših zaposlenika uspješno se prilagođavamo zahtjevima kupaca i tržišnim promjenama što potvrđuje i činjenica da smo na samom vrhu proizvođača elektromotora i pogona u regiji.

U cilju proširenja našeg tima tražimo dva izvršitelja.

KONČAR - MES
Glavni poslovi i odgovornosti:
  • sudjelovanje u izradi planova nabave i provedba analiza izvršenja planova za segment dodijeljenog tržišta
  • aktivno praćenje dodijeljenih tržišta te redovito izvještavanje o tržišnim uvjetima i tržišnim kretanjima
  • pregovaranje i ugovaranje poslova s postojećim i novim dobavljačima (upiti, ponude, narudžbe)
  • ostali komercijalni poslovi (izrada primki, likvidacija računa, ocjena dobavljača, organizacija i suradnja sa špediterima)
  • odgovornost za realizaciju nabavnih planova i održavanje kvalitetnih odnosa s dobavljačima
  • pronalazak novih, povoljnijih dobavljača povećanjem kvalitete nabavne robe i materijala
  • provedba analiza i obrade tržišta te optimizacija troškova nabave
  • prikupljanje i obrada ponuda te sukladno proceduri i planu nabave pregovaranje i ugovaranje uvjeta nabave
  • koordinacija i verifikacija novih materijala i dobavljača u suradnji s tehničkim uredom
  • poslovna komunikacija i korespondencija s dobavljačima (planiranje i organiziranje sastanaka)
  • planiranje i naručivanje zaliha materijala prema potrebama i planovima proizvodnje
  • praćenje i primjena postojećih i novih zakonskih propisa iz područja rada
  • timski rad i suradnja s drugim odjelima unutar Društva

 

Uvjeti:
  • VSS ekonomskog ili tehničkog usmjerenja (strojarstvo/elektrotehnika)
  • poželjno minimalno 3 godine radnog iskustva na poslovima nabave
  • izvrsno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • aktivno korištenje MS Office aplikacija

 

Prednost:
  • znanje dodatnog stranog jezika – njemačkog i/ili talijanskog
  • poznavanje rada u ERP sustavu Opera Opus  

 

Očekujemo:
  • komunikativnost i samostalnost u radu
  • pregovaračke i prezentacijske vještine
  • proaktivnost i usmjerenost na postizanje rezultata
  • analitičnost
  • odgovornost
  • sposobnost utvrđivanja prioriteta
  • rad u timu

 

Nudimo: 
  • uvođenje u posao uz podršku mentora
  • profesionalni razvoj i mogućnost napredovanja
  • redovita konkurentna primanja i stimulativna nagrađivanja
  • prigodne novčane nagrade/naknade i beneficije (uskrsnica, regres, božićnica, jubilarna nagrada)
  • potpore roditeljima (potpora za rođenje djeteta, dar za dijete povodom Sv. Nikole…)
  • naknada troška prijevoza i prehrane
  • mogućnost korištenja Multisport kartice
  • ravnoteža privatnog i poslovnog života
  • dinamično okruženje i timski rad

 

Uvažavamo raznolikost i osiguravamo jednake mogućnosti zapošljavanja svim kandidatima bez obzira na dob, spol, vjersko i seksualno opredjeljenje ili etničku pripadnost.

Samo će odabrani kandidati biti pozvani u selekcijski postupak, o čemu će biti pravovremeno obaviješteni.