KONČAR - Elektroindustrija d.d. za proizvodnju i usluge matično je društvo Koncerna KONČAR u čijem sastavu djeluje 15 povezanih društava, a koji se na svojem stoljetnom putu razvio u regionalnog lidera u rješenjima iz segmenata proizvodnje, prijenosa i distribucije električne energije, urbane mobilnosti i infrastrukture te digitalnih platformi.
U cilju proširenja našeg tima, tražimo više izvršitelja.
Ključni zadaci i odgovornosti:
- sudjelovanje u pripremi poslovnih planova i budžeta za kupce u skladu sa strategijom poslovanja
- sudjelovanje u određivanju ciljeva i planova prodaje kod kupaca te aktivnosti koje vode do ostvarenja postavljenih ciljeva
- građenje i održavanje odnosa povjerenja s postojećim kupcima
- izrada ponude i praćenje procesa sve do realizacije
- informiranje i educiranje kupaca o novitetima, uslugama i aktualnim promjenama
- analiziranje i istraživanje tržišta i konkurencije s ciljem pronalaženja novih kupaca
- periodično izvještavanje o prodajnim rezultatima
Uvjeti:
- VŠS/VSS elektrotehničkog usmjerenja
- minimalno 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- poznavanje rada u MS Office paketu
- poželjno poznavanje transformatorskih stanica i njihove opreme
- izražene komunikacijske i prezentacijske vještine
- učinkovito upravljanje vremenom i sposobnost rješavanja problema
Nudimo:
- ugovor o radu na neodređeno vrijeme, uz probni rad od 6 mjeseci
- mogućnost stručnog usavršavanja
- dopunsko i dodatno zdravstveno osiguranje
- prigodne novčane nagrade/naknade
- klizno radno vrijeme i mogućnost rada na daljinu
- ostale beneficije u skladu s poslovnom politikom KONČAR d.d.
Prijava treba sadržavati životopis.
Uvažavamo raznolikost i osiguravamo jednake mogućnosti zapošljavanja svim kandidatima bez obzira na dob, spol, vjersko i seksualno opredjeljenje ili etničku pripadnost.
Samo će odabrani kandidati biti pozvani u selekcijski postupak, koji može uključivati psihologijsku procjenu, intervju, procjenu stručnih znanja te znanja engleskog jezika, o čemu će biti pravovremeno obaviješteni.